ראשית עליך להיכנס לאיזור "החשבון שלי" ולבקש החזר על ידי בחירה באפשרות "החזרות". להזכירך יש לך 14 ימים קלנדריים לבקש החזרה החל מרגע קבלת ההזמנה אצלך. כאשר נקבל את החבילה במחסן שלנו נמשיך עם תהליך ההחזר.
לתשומת לבך: עליך לשלוח את החבילה בחזרה על חשבונך. Funidelia לא מספקת שובר החזרה למשלוח.
לפני הכל, אנא בדקו שהמוצר המבוקש להחזרה עומד בתנאים המפורטים במדיניות ההחזרה שלנו.
יש לבצע את הצעדים הבאים כדי לבקש החזר כספי:
לפעמים המוצרים שלכם לא יופיעו בסעיף זה ולא תוכלו להחזיר אותם עד אשר יחלפו 12/24 שעות ממועד המסירה. הסיבה לעיכוב זה היא שנדרשת תקופת זמן קצרה על ידי המערכת כדי לקלוט את נתוני הספק המעידים על ביצוע ההזמנה.
אם ברצונכם לשנות את גודל התחפושת שקיבלתם, פשוט עקבו אחר השלבים המפורטים קודם לכן והזמינו הזמנה חדשה בגודל הנכון. כלומר, תחילה עליכם לבקש החזר של ההזמנה הנוכחית ואז לבצע הזמנה חדשה במידה הנכונה.
ברצוננו להודיעך כי הנתונים האישיים שסופקו בטופס זה יעובדו על ידי Funiglobal Development SL (Funidelia). המטרה העיקרית של מידע זה היא לענות על הבקשות שלך או שאלות. הלגיטימציה נעשית בהסכמת נושא הנתונים. אנו מודיעים לך שהנתונים שלך לא יועברו לצדדים שלישיים. יש לך את הזכות לגשת, לתקן ולמחוק נתונים, בין היתר, כפי שמוסבר במדיניות הפרטיות הזמינה כאן.