שירות לקוחות

https://www.funidelia.co.il/he/cart

קיבלתי מוצר פגום או שחסרים בו חלקים.

אנו מצטערים שהמוצר הגיע פגום או עם חלקים חסרים.

היכנס/י ל"חשבון שלך" ולחץ/י על הכפתור «החזרות ותביעות». בחר/י את ההזמנה ואת המוצר הפגום או עם החלקים החסרים וספק/י לנו את כל המידע הנדרש כדי שנוכל לטפל בתקלה בהקדם האפשרי.

יש לך 14 ימים קלנדריים מיום קבלת ההזמנה להגיש תלונה זו.

הערה חשובה: השתמש/י בכפתור זה רק כדי לדווח על מוצר פגום או עם חלקים חסרים. חובה ליידע אותנו לפני שליחת המוצר חזרה. אם לא תעשה/י זאת, ייתכן שההחזרה תידחה.

האם אקבל מוצר חלופי באופן אוטומטי?

לאחר בדיקה, אם ההחזר יאושר, נחזיר לך את הסכום המלא ששילמת על מוצר זה ללא עלות החזרה, או אם יש לנו במלאי, נספק לך מוצר חדש.

שאלות קשורות אחרות:
Top