שירות לקוחות

https://www.funidelia.co.il/he/cart

קיבלתי מוצר פגום בהזמנה שלי

אנו מצטערים שלא קיבלת את הזמנתך במצב מושלם, יתכן שקיבלנו אותה במצב זה מהמפעל או שהיא נפגעה במהלך ההובלה.

אנא פנו אלינו לבקשת החזר מאיזור החשבון שלכם וציינו את הסיבה בסעיף ההחזרות, או לחילופין השתמשו בטופס יצירת הקשר מטה. כדי להאיץ את התהליך, אנא ספקו או צרף את המידע הבא:

  • מספר סידורי של המוצר ותיאור נזק שנגרם לו
  • מספר הזמנה
  • צילום של הנזק, כמו גם תמונה של תג התלבושת או הברקוד.

לאחר שנקבל את בקשתך, ניצור עמך קשר בהקדם האפשרי עם פתרון.

אם ההחזר יאושר, נחזיר את מלוא הסכום ששולם עבור הפריט, בניכוי עלויות משלוח, או, במידה והפריט עדיין זמין, נשלח לך מוצר חדש. לרשותכם 14 ימים קלנדריים מתאריך קבלת ההזמנה להגשת תביעה להחזר.

** שימו לב: חובה להודיע ​​לנו על הפגם במוצר ועל הכוונה להחזירו לפני שליחת הסחורה אלינו. אי ביצוע זה עלול לגרום לדחיית ההחזרה.

שאלות קשורות אחרות:
Top