אנו מצטערים שקיבלת הזמנה לא מלאה או שגויה.
היכנס/י ל"חשבון שלך" ולחץ/י על הכפתור «החזרות ותביעות». בחר/י את ההזמנה ואת המוצרים השגויים או שלא התקבלו וספק/י לנו את כל המידע הנדרש כדי שנוכל לטפל בתקלה בהקדם האפשרי.
יש לך 14 ימים קלנדריים מיום קבלת ההזמנה להגיש תלונה זו.
הערה חשובה: השתמש/י בכפתור זה רק כדי לדווח על מוצר שגוי או שלא התקבל. חובה ליידע אותנו לפני שליחת המוצר חזרה. אם לא תעשה/י זאת, ייתכן שההחזרה תידחה.
האם אקבל מוצר חלופי באופן אוטומטי?
לאחר בדיקה, אם ההחזר יאושר, נחזיר לך את הסכום המלא ששילמת על מוצר זה ללא עלות החזרה, או אם יש לנו במלאי, נספק לך את המוצר הנכון.
ברצוננו להודיעך כי הנתונים האישיים שסופקו בטופס זה יעובדו על ידי Funiglobal Development SL (Funidelia). המטרה העיקרית של מידע זה היא לענות על הבקשות שלך או שאלות. הלגיטימציה נעשית בהסכמת נושא הנתונים. אנו מודיעים לך שהנתונים שלך לא יועברו לצדדים שלישיים. יש לך את הזכות לגשת, לתקן ולמחוק נתונים, בין היתר, כפי שמוסבר במדיניות הפרטיות הזמינה כאן.