שירות לקוחות

https://www.funidelia.co.il/he/cart

קיבלתי מוצר שלם / חלקים או אביזרים חסרים

אנו מצטערים שקיבלתם מוצר שאינו שלם, יתכן שקיבלנו אותו במצב זה מהמפעל.

אנא פנו אלינו לבקשת החזר באמצעות "החשבון שלי" וציינו את הסיבה בסעיף ההחזרות, או השתמשו בטופס יצירת הקשר למטה. כדי להאיץ את התהליך, אנא ספקו:

  • המספר הסידורי של המוצר וציינו את החלק החסר.
  • מספר הזמנה

לאחר שנקבל את בקשתך, אנו ניצור איתך קשר בהקדם האפשרי עם פיתרון. אם ההחזר יאושר, נחזיר את הסכום המלא ששולם עבור הפריט, לא כולל עלויות משלוח, או אם המוצר עדיין זמין, נשלח אליך מוצר חדש. לרשותך 14 ימים קלנדריים מהתאריך שקיבלת את ההזמנה להגיש תביעה זו.

** שימו לב: חובה להודיע לנו על החלק החסר במוצר ועל הכוונה להחזירו לפני שליחת את הסחורה חזרה אלינו. אי ביצוע זה עלול לגרום לדחיית ההחזרה.

שאלות קשורות אחרות:
Top