אם המעקב מופיע כמסור, אך אינך יכול לאתר את ההזמנה שלך, שאל את השכנים או פנה לחברת השילוח
אם ההזמנה מופיעה כ"נמסרה", אך אינך קיבל אותה:
- בדוק האם חבר אחר המתגורר באותה כתובת או שהוא קבלן בבניין שלך קיבל את המשלוח.
- בדוק האם נשאר פתק עם ניסיון משלוח נכשל בתיבת הדואר או בדלת. הפתק מכיל הוראות על איך לתזמן מחדש את המשלוח או לאסוף את החבילה. במקרה של חיסור, חברות השילוח יכולות להניח את החבילה בנקודות איסוף.
- יש ליצור קשר עם חברת השילוח לבקשת מידע נוסף על משלוח החבילה. נא לזכור שיש לך להחזיק את מספר המעקב של ההזמנה ביד.
- חשוב מאוד להודיע לנו מיידית על כל הזמנה או מוצר שלא קיבלת. יש לשים לב שנוכל לטפל בזה רק בתקופה של 14 ימים ממועד המשלוח המשוער.
ברצוננו להודיעך כי הנתונים האישיים שסופקו בטופס זה יעובדו על ידי Funiglobal Development SL (Funidelia). המטרה העיקרית של מידע זה היא לענות על הבקשות שלך או שאלות. הלגיטימציה נעשית בהסכמת נושא הנתונים. אנו מודיעים לך שהנתונים שלך לא יועברו לצדדים שלישיים. יש לך את הזכות לגשת, לתקן ולמחוק נתונים, בין היתר, כפי שמוסבר במדיניות הפרטיות הזמינה כאן.