אנו מצטערים שלא קיבלת את הזמנתך במצב מושלם, יתכן שקיבלנו אותה במצב זה מהמפעל או שהיא נפגעה במהלך ההובלה.
אנא פנו אלינו לבקשת החזר מאיזור החשבון שלכם וציינו את הסיבה בסעיף ההחזרות, או לחילופין השתמשו בטופס יצירת הקשר מטה. כדי להאיץ את התהליך, אנא ספקו או צרף את המידע הבא:
לאחר שנקבל את בקשתך, ניצור עמך קשר בהקדם האפשרי עם פתרון.
אם ההחזר יאושר, נחזיר את מלוא הסכום ששולם עבור הפריט, בניכוי עלויות משלוח, או, במידה והפריט עדיין זמין, נשלח לך מוצר חדש. לרשותכם 14 ימים קלנדריים מתאריך קבלת ההזמנה להגשת תביעה להחזר.
** שימו לב: חובה להודיע לנו על הפגם במוצר ועל הכוונה להחזירו לפני שליחת הסחורה אלינו. אי ביצוע זה עלול לגרום לדחיית ההחזרה.
ברצוננו להודיעך כי הנתונים האישיים שסופקו בטופס זה יעובדו על ידי Funiglobal Development SL (Funidelia). המטרה העיקרית של מידע זה היא לענות על הבקשות שלך או שאלות. הלגיטימציה נעשית בהסכמת נושא הנתונים. אנו מודיעים לך שהנתונים שלך לא יועברו לצדדים שלישיים. יש לך את הזכות לגשת, לתקן ולמחוק נתונים, בין היתר, כפי שמוסבר במדיניות הפרטיות הזמינה כאן.