שירות לקוחות

https://www.funidelia.co.il/he/cart

הזכות לביטול עסקה

זכות ביטול והחזרה

המשתמש הכיר בזכות הביטול של הרכישה שבוצעה דרך האתר www.funidelia.co.il, ביכולת להחזיר מוצר, במקרה של אי שביעות רצון, תוך פרק זמן מקסימאלי של ארבעה עשר (14) ימים קלנדריים. זאת מהיום בו אתם או צד שלישי ביצע את הרכישה, כםי שצוין על ידי הצרכן, מלבד הספק, את החזקה המהותית של הסחורה.

כדי לממש את זכות המשיכה, יש להודיע ​​לנו בכתובת FUNIGLOBAL DEVELOPMENT S.L. Calle Poetisa María Zambrano nº 31, Edificio WTCZ, Torre Este, Planta 16, 50018 - סרגוסה - ספרד או חכתוב אלינו באמצעות טופס יצירת הקשר שלנו עם בקשתך לביטול באמצעות הצהרה ברורה (למשל, מכתב שנשלח בדואר או דוא"ל באמצעות הטופס). תוכל להשתמש בטופס ביטול והחזרה המצורף כאן זה, אם כי אינך מחויב לעשות זאת. על מנת לעמוד בתקופה הרלוונטית להחזרה, מספיק שתשלח את הודעתך הנוגעת למימוש זכות הנסיגה לפני שתקופת הזמן פגה (14 ימים קלנדריים).

תוצאות הביטול:

במקרה של ביטול הזמנה מצידך, נחזיר לך את כל התשלומים, כולל דמי משלוח (למעט חיובים נוספים שנבחרו בעצמך כגון סוג אחר של משלוח במקום משלוח סטנדרטי חסכוני יותר שאנו מציעים) ללא עיכוב ובכל מקרה, בתקופה מקסימאלית של 14 ימים קלנדריים מיום הודעתך על החלטתך לסיים את החוזה הנוכחי ומסירת הקבלה הקודמת של הסחורה או המוצרים בכפוף למשיכה. 

נמשיך להשלים את ההחזר באמצעות אותו אמצעי התשלום בו השתמשת לעסקה הראשונית, אלא אם כן הצהרת אחרת במפורש; בכל מקרה לא יהיו עלויות כתוצאה מההחזר.

נוכל לעכב את ההחזר עד שקיבלנו את הסחורה, או עד שהצגת הוכחות להחזרת הסחורה, או כל אשר קורה קודם.

עליך לשלוח את הסחורה חזרה ל-

FUNIGLOBAL DEVELOPMENT S.L. Calle Poetisa María Zambrano nº 31, Edificio WTCZ, Torre Este, Planta 16, 50018 - Zaragoza - Spain

 ללא עיכוב מיותר ובכל מקרה, בתקופה מקסימאלית של 14 ימים קלנדריים מיום הודעתנו על החלטתך לסיים את החוזה. המועד האחרון ייחשב כקיים אם הצרכן יחזיר את הסחורה בחזרה לפני סיום התקופה של 14 יום. כל העלויות הנלוות להחזר יהיו באחריות הלקוח.

אתה אחראי לכל ערך מופחת של הסחורה כתוצאה מטיפול בו באופן שאינו הכרחי לבירור אופי, מאפייניו ותפקודם של הסחורה.

כיצד אנו קובעים את הערך המופחת של הסחורה

על מנת לבסס את טיבם, מאפייניהם ותפקודם של הסחורה, על הצרכן לטפל ולבדוק את הסחורה (i) בזהירות מתאימה ו- (ii) באותו אופן אשר יאפשר לו לעשות זאת בחנות. כל טיפול או בדיקה בסחורות שהופכים מוגזמים עלולים לגרום לירידת ערך הסחורה, לכן נהיה רשאים לבצע ניכוי של ההחזר המקביל בגין התשלום שהתקבל. עד כמה נקטין את ערך ההחזר ייקבע ממקרה למקרה. הצרכן יכול לפתוח את האריזה ולבדוק את בדים וצבעי הסחורה בזהירות רבה, תוך הקפדה שלא לשבור את הקופסה בפתיחה. אם הקופסה נשברה, נסיק שערך הסחורה ירד. ברצוננו להזכיר לך כי במהלך הסחורה שבבעלותך ועד שתחזיר אותם אלינו, תישא באחריות לסחורה וכתוצאה מכך, באחריות לכל נזק שייגרם להם.

תקנות נפוצות

לא תהיה לך הזכות לחזור מהחוזה אם החפץ שסופק הוא אחד המוצרים הבאים:

- מוצרים מותאמים אישית או מיוצרים לפי מידה

- מוצרים אטומים מטעמי בריאות או היגיינה שלא נסגרו לאחר המשלוח

זכותך לסגת מהחוזה תחול באופן בלעדי על המוצרים המוחזרים באותו מצב בו התקבלו אצלך. הצרכן לא יקבל החזר כספי אם נעשה שימוש במוצר מעבר לפתיחתו בלבד, או עבור מוצרים. שאינם באותו מצב בו נמסרו או שסבלו מנזק, ולכן על הצרכן להיזהר עם המוצר/ים בזמן שהם ברשותו.

לאחר בחינת הבקשה להחזר, נודיע לך אם אתה זכאי להחזר הסכום ששולם. החזרי משלוח יכולים להיות מושלמים רק כאשר מיושמת זכות המשיכה בתוך פרק הזמן החוקי וכל המאמרים המרכיבים את ההזמנה הוחזרו. במקרה שיש שגיאה בתוכן חבילת ההחזרות וללא אשמתה של Funidelia, אנו מוסמכים לגבות ממך את העלויות הנוספות אם ניתן לתאם החזרת החבילה. בכל מקרה, הזכויות והפעולות המוכרות שמורות על ידי החקיקה הקיימת.

החזרת מוצרים פגומים

באמצעות שירות הלקוחות שלנו אנו מנסים להעניק תשומת לב מהירה ויעילה ללקוחותינו במטרה לפתור כל בעיה במוצרים או בהזמנות שלנו.

אם נתקלת בתקלה כלשהי בזמן המסירה, אנא פנה אלינו באופן מיידי באמצעות דואר, כיוון שלאחר שני ימי עבודה (2) לאחר קבלת המוצר לא ניתן להעביר תלונות בנושא המשלוח.

אם הצרכן צריך מאמין בזמן המסירה שהמוצר אינו תואם את הנקבע בחוזה המכירה, עליו לפנות אלינו באופן מיידי באמצעות שיטות יצירת הקשר שלנו המספקות את פרטי המוצר ולתאר את הנזק שהתרחש.

אנו נמשיך לבחון בקפידה את המוצר שהוחזר וניצור איתך קשר באמצעות דוא"ל תוך זמן סביר ובמידת הצורך החזר כספי או נספק החלפה של אותו פריט. 

החזר כספי או החלפת הפריט יתבצע בהקדם האפשרי ובכל מקרה, תוך 14 יום לאחר התאריך בו אנו שולחים דוא"ל אישור בהמשך ההחזר או החלפת הפריט שאינו תואם.

הסכום ששולם עבור המוצרים שהוחזרו כתוצאה מפגם, שהתרחש, יוחזר במלואו, כולל דמי משלוח למשלוח הפריט והעלויות שנגרמו לך בהחזרת הפריט אלינו. ההחזר יבוצע באותה שיטת תשלום בה השתמשת לקניית הפריטים.

שאלות קשורות אחרות:
Top