שירות לקוחות

https://www.funidelia.co.il/he/cart

קיבלתי מוצרים שונים ממה שהזמנתי

אנו מתנצלים, ייתכן שהדבר נבע משגיאת אריזה במחסן שלנו או שזה התקבל באופן שגוי מהיצרן.

כדי לתת לך פתרון בהקדם האפשרי, אנו מבקשים שתיצור איתנו קשר בבקשה להחזר באמצעות "החשבון שלי" (דרך סעיף ההחזרות) או דרך טופס יצירת הקשר (למטה). כדי להאיץ את התהליך עליך לציין / לצרף:

  • מספר סידורי של המוצר
  • מספר הזמנה
  • תמונות של הברקוד של הפריטים הלא נכונים

בעזרת מידע זה נוכל לבדוק את הנתונים ולספק לך פתרון בהקדם האפשרי.

שאלות קשורות אחרות:
Top